Σπάνια βλέπουμε μια μάρκα να προσπαθεί να επαναστατήσει σε κάτι που έχει παραμείνει σχεδόν αμετάβλητο καθ’ όλη την εξέλιξη του ποδηλάτου. Αυτό όμως επιχείρησε η Mornera με τη νέα της σέλα, την Daimon.
Η σέλα μπορεί να μοιάζει με ένα φουτουριστικό drone, αλλά οι εφευρέτες της ισχυρίζονται ότι μπορεί να αποτρέψει τον πόνο, ή το μούδιασμα που μερικές φορές αναπτύσσεται όταν καθόμαστε στη σέλα.
Αυτή είναι η πρώτη σέλα της Mornera και είναι σχεδιασμένη κυρίως για ποδηλασία βουνού. Ωστόσο, η εταιρεία λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλα αθλήματα ποδηλάτου.
Η Mornera λέει ότι η Daimon είναι για αναβάτες που υποφέρουν από πόνο στο περίνεο όταν χρησιμοποιούν συμβατικές σέλες ποδηλάτου βουνού.
Για να το καταπολεμήσει αυτό, η Daimon δεν διαθέτει το σχήμα μύτης που βλέπουμε στις περισσότερες άλλες σέλες. Αντ’ αυτού, το βάρος σας υποστηρίζεται πλήρως από τα οστά του καθίσματος, αφήνοντας έναν ελεύθερο χώρο ανάμεσα στους μηρούς σας και κάτω από το περίνεο σας.
Επίσης είναι κατασκευασμένη από νάιλον PA66, που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της σέλας, με εισαγωγές σιλικόνης υψηλής πρόσφυσης οι οποίες χαρακτηρίζουν τα σημεία πίεσης για να αυξήσουν την άνεση.
Η Mornera λέει ότι το φτερωτό σχήμα δίνει στη σέλα μοναδική ευελιξία και γι' αυτό προσφέρει περιορισμένη επένδυση, επειδή ο σχεδιασμός της σέλας κεντράρει στα οστά που χρησιμοποιείτε όταν κάθεστε.
Η σέλα έχει ράγες από ατσάλι και χάρη στην ανοιχτή φύση του σχεδιασμού, είναι εύκολο να τοποθετηθεί σε ένα παλουκόσελο.
Η Mornera λέει ότι η σέλα είναι δυνατή και ελαφριά, και η χρήση του PA66 την καθιστά κατάλληλη για θερμοκρασίες μεταξύ -40˚C και 80˚C.
Η εταιρία λέει ότι χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη στην ανάπτυξη της σέλας, αν και δεν μοιράζεται πολλές λεπτομέρειες εκτός από τρία κριτήρια: άνεση, ελαφρότητα και ανώτατη αντοχή, τα οποία λέγεται ότι είναι ενσωματωμένα στη σέλα.
Οι πρώτες εντυπώσεις του αρθρογράφου ήταν:
Αφού οδήγησα τη σέλα για λίγα χλμ., το πλάτος της έγινε πολύ εμφανές όταν προσπάθησα να "ζυγίσω" τον πίσω τροχό του ποδηλάτου μου.
Η αρχική άνεση της σέλας δεν είναι και τόσο κακή, αν και διαπίστωσα ότι όλο το σώμα μου θα κλονιζόταν λίγο με κάθε πετάλι λόγω του σχήματος.
Παρά τα ευέλικτα φτερά, αισθάνεσαι τη σέλα αρκετά σταθερή. Κατά την εξέταση της κάτω πλευράς της, οι ράγες συναντούν την πλάκα νάιλον ακριβώς κάτω από τα σιλικονούχα μαξιλάρια, όπου κάθε κραδασμός μεταδίδεται απευθείας στα οστά του ποπούλη μας.
Η σέλα είναι διαθέσιμη σε διάφορα χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του φωσφοριζέ πράσινου. Η τιμή της κυμαίνεται περίπου στα 200€.
πηγή: Bikeradar
ΣΧΟΛΙΑ