Σήμερα βγήκαμε με τον Αντρέα για την βόλτα μας και πήραμε μαζί μας και τις νέες σαμπρέλες που αγοράσαμε από τον Κασσιμάτη όταν πήραμε τα ποδήλατα από το καθιερωμένο τους service, εφόσον πλέον έχουν στρωθεί αρκετά και ήταν καιρός να σφίξουμε λίγο τις βίδες και να τσεκάρουμε αλλαγές και ανάρτηση, όπως επίσης να βάλω και τη νέα πεταλιέρα και τα πετάλια φυσικά...
Απλά παιδιά η XT FC-M770 είναι τέλεια και τα PD-M540 πετάλια δένουν απίστευτα μαζί της 🙂
Το θέμα μας όμως είναι οι σαμπρέλες... Αυτή η μέρα ήταν η πιο άτυχη απ' όλες μέχρι στιγμής και θα εξηγήσω γιατί. Είμασταν στα μέσα της διαδρομής όταν έσκασε το πίσω λάστιχο του Αντρέα (για ακόμη μια φορά), σταματήσαμε, βάλαμε τη νέα σαμπρέλα καθώς βαριώμασταν να την μπαλώσουμε και συνεχίσαμε. Όλα μια χαρά μέχρι στιγμής, μέχρι που αρχίσαμε την κατάβαση... Να σου πάλι και σκάει η νέα σαμπρέλα αυτή τη φορά!
Είπαμε εντάξει, μεγάλη βλακεία αλλά ας την φτιάξουμε κι αυτή με τα μπαλώματα. Την φτιάξαμε κι αυτή και ξεκινήσαμε να βγούμε στον δρόμο αφού είμασταν κοντά στη γέφυρα της Κατεχάκη. Έλα μου όμως πάλι πριν βγούμε από το χώμα σκάει το λάστιχο! Ξέρω, ξέρω θα μου πέιτε καλά δεν τσέκαρες το πέλμα αν έχει τίποτε καρφιά/αγκάθια, κτλ; Ναι, το κάναμε αυτό κάθε φορά που έσκαγε η σαμπρέλα και δε βρίσκαμε τίποτε, επίσης το σκάσιμο ήταν διαμπερές, που σημαίνει πως δεν ήταν αγκάθι αλλά προφανώς προκλήθηκε από την ίδια τη ζάντα μετά από μεγάλη πίεση λόγω αναταράξεων στη σαμπρέλα.
Έτσι αφού τελικώς βγήκαμε στην άφαλτο την ξαναβγάλαμε τη ρόδα για τρίτη φορά και την ξαναμπαλώσαμε, κοιτάξαμε μετά το μπάλωμα αν χάνει αέρα και φαινόταν πως όλα ήταν μία χαρά. Έτσι τη βάλαμε πάλι πάνω στον τροχό και άρχισα να την φουσκώνω. Καθώς τελείωνα το φούσκωμα αφού ήταν σε επιτρεπτό όριο πίεσης, ακούμε για άλλη μία φορά να χάνει αέρα και γρήγορα (χωρίς να ανέβει ο Αντρέας στο ποδήλατο, χωρίς τίποτε)! Αυτό ήταν και το τελιωτικό χτύπημα. Τέταρτη φορά δεν θα ξανακάναμε την ίδια διαδικασία. Τα μαζέψαμε όλα και κατεβήκαμε με τα πόδια αφού είμασταν και σχετικά κοντά στο σπίτι, γύρω στα 2 χιολιόμετρα.
Δε ξέρω αν φταίνε οι σαμπρέλες (όλα τα σκασίματα ήταν διαμπερή, συν του ότι είναι πάνφθηνες -2,5 ευρώ-, οπότε ίσως και λίγο κατώτερης ποιότητας και αντοχής), αλλά υποψιάζομαι εκτός από το rim tape (που θέλει άμεσση αλλαγή), να φταίει και η ίδια η ζάντα, μήπως έχει κάποιες ανωμαλίες με αποτέλεσμα να σκάνε οι σαμπρέλες με την πρώτη πίεση. Απίστευτο κι όμως αληθινό!
ΣΧΟΛΙΑ